CRM sistemi

Etibarlı və universal bir platforma ilə ən yaxşı nəticələrə nail olun!

CRM platforması ilə potensial və ya mövcud müştərilər, tərəfdaşlar və həmkarlar ilə qarşılıqlı əlaqələrin təşkili və izlənməsi çox asandır. Şirkətlə əlaqəli bütün yeni hadisələr (telefon zəngləri, mesajlar, görüşlər) asanlıqla qeyd oluna və inteqrasiya olunmuş tapşırıqlar əsasında da qarşılıqlı əlaqələr planlaşdırıla bilər.

Platformanın əsas modulları:

  • Qarşılıqlı idarəetmə - CRM hesabatların yaradılması, kontaktların idxalı / ixracı, təhlil və hədəf auditoriyasının tələb olunan dəqiqliklə seqmentləşdirilməsi üçün alətlər ehtiva edir. Daxil olan kontaktlar potensial satış menecerləri arasında bölünə bilər, marketinq kampaniyaları analiz edilə bilər və hər hansı bir sövdələşməyə giriş icazəsi statusundan və ya digər parametrlərdən asılı olaraq dəyişə bilər.
  • Satış hesabatları və davamlılığı - Satış hesabatlarına nəzər yetirmək imkanı ilə gözlənilən əməliyyatlar və ən son edilən addımlar barədə dərhal məlumat əldə etmək imkanı
  • CRM-dəki monitorinq panelləri - ən vacib satış əməliyyatlarının anında görüntülənməsidir. Hər bir satış meneceri nə qədər satış əməliyyatı həyata keçirdiyini, nə qədər müştərilərə ödəniş üçün hesabların göndərilmədiyini,  digər satış menecerləri ilə müqaisədə reytinqini və s. görə bilər.
  • Qiymət təklifləri hazırlamaq və göndərmək imkanı
  • CRM daxilində hesablar - Platforma üzərində asanlıqla Hesab fakturanın yaradılması imkanı. Hesabda qeyd olunmalı məshul məlumatlarını avtomatik bağlı sənədlərdən əlavə etmək və ya əl ilə daxil etmək mümkündür. Hazır hesabları email vasitəsi ilə göndərmək, PDF faylda saxlamaq və ya çap etmək imkanı mövcuddur.
  • Satış hədəfləri və ya planlar - Platforma üzərindən hər bir satış menecerinə, struktrulara və hətda şirkətə hədəflər təyin etmək  və inkişaflara real zamanda nəzarət etmək imkanı. Hədəfləri 2 formada təyin etmək mümkündür: müəyyən müddət ərzində bağlanılacaq müqavilələr sayı üzrə və ya minimum satış həcmi üzrə.
  • Sosial şəbəkə - Facebook, İnstagram, Telegram və s. sosial şəbəkələr ilə inteqrasiya imkanı. Müştərilərin sosial şəbəkə üzrə göndərdiyi müraciətlərin platforma üzərdinən cavablamaq imkanı və sorğulara nəzarət.
  • Mobil CRM - Platformanın mobil app versiyasını istifadə etmək imkanı. Beləliklə bütün işləri mobil app üzərindəndə asanlıqla həyata keçirmək olar.
  • E-mail – daxil olan elektron məktublara nəzarət və bir başa cavabların göndərilməsi.
  • Müştərilərə zəng – İP telefoniya inteqrasiyası vasitəsi ilə platformadan bir başa zəng etmə imkanı
  • CRM-də rolların verilməsi – İstənilən şirkət əməkdaşına platforma üzərində istənilən rolların və səlahiyyətlərin verilməsi imkanı
  • Biznes proseslərin ümumi idarə edilməsi və s.

 

Ətraflı məlumat almaq üçün aşağıdakı vasitələrdən biriylə bizimlə əlaqə saxlayın:

Telefon: +994-50-531-55-86

Whatsapp: +994-50-531-55-86

E-mail: [email protected]